هزار و سیصد و هفتاد و نه

تا اطلاع ثانوی ممکن است نتوانیم بازدیدتان را پس بدهیم... قبلش گفتیم که مدیون کسی نباشیم... می توانید همین الان صفحه را ببندید

هزار و سیصد و هفتاد و نه

تا اطلاع ثانوی ممکن است نتوانیم بازدیدتان را پس بدهیم... قبلش گفتیم که مدیون کسی نباشیم... می توانید همین الان صفحه را ببندید

...

.






رفتم که رفتم...


در این آدرس می توانید پیدایمان کنید:
http://film-name.persianblog.ir
کارگاه فیلمنامه نویسی

نظرات 2 + ارسال نظر
نیمه جدی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:25

به گمانم حیف اینجا بود و هزاران خاطره ی خوبش . لااقل برای من یکی فقط حسرت می ماند از تعطیلی اش و رفتنتان. یعنی وقتی دیدم اسمتان توی لینک دوستان ویلاگم بولد شده با چه هیجانی روی 1379 کلیک کردم و ...
می دانم این حرفها بی فایده است و هر کس برای تصمیماتی که می گیرد دلایلی برای خودش دارد ... خدانگهدار...

یوتاب شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:15 http://utab.persianblog.ir

چه عجب یک بار هم یک قرعه خوب به نام من افتاد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد